Виховання - всебічний розвиток людської особистості як рівновеликої цінності - конкретизується через систему виховних завдань, які об'єднані в напрями, що реалізуються в гімназії класними керівниками, педагогом-організатором, соціальним педагогом, практичним психологом. Саме вони є членами методичної комісії класних керівників, яка складається з педагогів. Всебічний розвиток дитини є головною метою виховання, охоплює розумове, моральне, трудове, естетичне й фізичне, в їх нерозривному зв'язку, взаємозалежності та взаємозумовленості. Кожен з цих напрямів має свій зміст і конкретні завдання, що втілюються педагогами закладу в повсякденній практичній діяльності.
Пріоритетним напрямком роботи комісії є формування свідомого громадянина, патріота, людини з притаманними їй особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.
Перспективним довготривалим проєктом комісії і гімназії є первинна профілактика залежностей та шкідливих звичок, пропаганда здорового способу життя та створення безпечного освітнього середовища, вільного від булінгу. Чимало в цьому напрямку зроблено членами методичної комісії. Пропонуємо вам ознайомитися з цим досвідом.
Потрфоліо Вакулюк Олена ВіталіївнаПотрфоліо Тимощук Олени Анатоліївни (соціальна педагогиня)
Творчий звіт педагога-організатора Вакулюк Олена Віталіївна
🎻🎻🎻
Проєктна діяльність класних керівників 2020-2021 навчальний рік.
🎻🎻🎻
Реалізація виховного напрямку "Ціннісне ставлення до суспільства і держави".
🎻🎻🎻
Матеріали до психолого-педагогічного семінару на тему: "Поведінка як зовнішній прояв особистості учня"(О.А. Тимощук та А.В. Бедко) - та презентація до нього.
🎻🎻🎻
Вакулюк Олена Віталіївна (педагог-організатор) - Стаття на тему: "Практична реалізація діяльності органів учнівського самоврядування "Імпульс" в гімназії №11 м. Бердичева"
🎻🎻🎻
Іванова Ірина Анатоліївна (класна керівниця) - вікторина "Знай, люби, оберігай!" та презентація до неї (початкові класи).
🎻🎻🎻
Вакулюк Олена Віталіївна (педагог-організатор) - патріотична батл-гра "Україна - єдина країна!" та презентація до неї.
🎻🎻🎻
Мєдвєдєва Ірина Леонідівна (завідуюча логопедичним пунктом) - презентація "Диференціація звуків і букв С [с] та З[з] на основі лексичної теми «Осінь»".
🎻🎻🎻
Вакулюк Олена Віталіївна (педагог-організатор) - Стаття на тему: "Моральне виховання особистості у педагогічній діяльності В.О. Сухомлинського"
🎻🎻🎻
Тиждень гімназійного активізму батьків, учнів та педагогів.🎻🎻🎻
Реалізація виховного напрямку "Ціннісне ставлення до себе і до людей".🎻🎻🎻
Приклад створення безпечного освітнього середовища.🎻🎻🎻
Приклад реалізації національно-патріотичного виховання через відзначення свят народного календаря.🎻🎻🎻
Приклад реалізації родинно-сімейного виховання з використанням проєктних технологій.🎻🎻🎻
Шишко Олена Сергіївна (класна керівниця) - виховний захід «Земля-наш спільний дім» та презентація до
нього.
🎻🎻🎻
Мєдвєдєва Ірина Леонідівна (завідуюча логопедичним пунктом) - логопедична гра "Що у чаклуна в сумці".
🎻🎻🎻
Ковальчук В.М. і Тимощук О.А. - заняття з елементами тренінгу "Створення безпечних умов під час освітнього процесу, попередження негативної поведінки" та презентація до нього.
🎻🎻🎻
Вакулюк Олена Віталіївна (педагог-організатор) - сценарій свята "Доленосна ніч на Андрія".
🎻🎻🎻
Андріївські вечорниці (тетралізована вистава).
Андріївські вечорниці (тетралізована вистава).
🎻🎻🎻
Астапюк Ірина Михайлівна (класна керівниця) - перший урок на тему "Твоє здоров'я в твоїх руках. Здорові діти – здорова нація!" та презентація до нього.
🎻🎻🎻Вакулюк Олена Віталіївна (педагог-організатор) - методика проведення форум-театру. Майстерня креативного діалогу "Маю право бути собою" .
🎻🎻🎻
🎻🎻🎻
Мєдвєдєва Ірина Леонідівна (завідуюча логопедичним пунктом) - логопедична гра "Заправ автомобіль".
🎻🎻🎻
Вакулюк Олена Віталіївна (класна керівниця) - перший урок на тему: "Здорова нація - майбутнє України!".
🎻🎻🎻
Тимощук Олена Анатоліївна (соціальний педагог) - семінар-практикум для соціальних педагогів закладів освіти міста на тему: "Тембілдінг як складова нової української школи" та презентація до семінару.
Токарська Оксана Станіславівна (завідуюча бібліотекою, організатор бібліотечної справи) - бібліотечний захід "Посвята в читачі".
🎻🎻🎻
Проєктні технології у роботі класних керівників, як засіб формування ключових компетентностей особистості учня.
Кашперук Ірина Петрівна (голова методичної комісії класних керівників) - виступ на тему: "Проєктні технології як засіб формування ключових компетентностей особистості учня".
🎻🎻🎻
Тимощук Олена Анатоліївна (соціальний педагог) - семінар-практикум для соціальних педагогів закладів освіти міста на тему: "Тембілдінг як складова нової української школи" та презентація до семінару.
🎻🎻🎻
Вакулюк Олена Віталіївна (класна керівниця) - розробка виховного заходу "У нашій пам’яті вони назавжди залишились"
🎻🎻🎻
Кашперук Ірина Петрівна (класна керівниця) - проєкт "Андріївські вечорниці." Створення панбуку.
🎻🎻🎻
Ковальчук Валентина Михайлівна (класна керівниця) - перший урок на тему "Здоров'я людини – найбільша цінність" та презентація до нього.
🎻🎻🎻🎻🎻🎻
Кашперук Ірина Петрівна (класна керівниця) - проєкт "Андріївські вечорниці." Створення панбуку.
🎻🎻🎻
Ковальчук Валентина Михайлівна (класна керівниця) - перший урок на тему "Здоров'я людини – найбільша цінність" та презентація до нього.
Токарська Оксана Станіславівна (завідуюча бібліотекою, організатор бібліотечної справи) - бібліотечний захід "Посвята в читачі".
🎻🎻🎻
Проєктні технології у роботі класних керівників, як засіб формування ключових компетентностей особистості учня.
🎻🎻🎻
Кашперук Ірина Петрівна (голова методичної комісії класних керівників) - виступ на тему: "Проєктні технології як засіб формування ключових компетентностей особистості учня".
🎻🎻🎻
Міський семінар класних керівників на базі гімназії.
Тимощук Олена Анатоліївна (соціальний педагог) - практикум для соціальних педагогів закладів освіти міста на тему: «Розвиток емоційного інтелекту соціального педагога, як основа соціально-психологічного клімату освітнього середовища».
🎻🎻🎻
Тимощук Олена Анатоліївна (соціальний педагог) - практикум для соціальних педагогів закладів освіти міста на тему: «Розвиток емоційного інтелекту соціального педагога, як основа соціально-психологічного клімату освітнього середовища».
Немає коментарів:
Дописати коментар