Семінар вчитеів зарубіжної літератури

 Постійно діючий семінар вчителів

  зарубіжної літератури

Гімназії № 11 міста Бердичева

Тема семінару: "Особливості дистанційного навчання. Створення, використання відеоуроків для ефективного навчання та розвитку здобувачів освіти".

    Шановні колеги! Ми вітаємо вас у Гімназії №11 м. Бердичева і запрошуємо до участі у міському семінарі вчителів російської мови та зарубіжної літератури з теми «Особливості дистанційного навчання. Створення, використання відеоуроків для ефективного навчання та розвитку здобувачів освіти». 
    На превеликий жаль, знаходячись в умовах карантинних обмежень, ми не можемо зібратися разом, щоб обмінятися думками, досвідом. Тому пропонуємо вам долучитися до заочно-дистанційного проведення семінару у нашому закладі освіти. 
    Презентуємо вашій увазі відеоогляд інформаційних ресурсів, доречних для використання під час дистанційного навчання, теоретичні засади з теми семінару та матеріали відеоуроків: 
    - відеоурок з російської мови у 7 класі на тему: «Вводные слова и выражения»; 
    - відеоурок з зарубіжної літератури у 5 класі на тему: «Льюїс Керролл «Аліса в країні див». Творча історія книжки, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії Вікторіанської доби». 
    Сподіваємось, що результати нашої роботи стануть вам у нагоді. 

Приємного вам перегляду!
    У період дистанційного навчання у 7-А класі був проведений відеоурок на тему: «Вводные слова и выражения», під час якого здобувачі освіти познайомилися з поняттям «вставні слова та вирази», з їх основними групами по значенню, з їхньою роллю у реченні. 
    На уроці використано цікавий дидактичний матеріал про Київ як столицю України, що сприяв розвитку пізнавальної діяльності, творчої уяви та фантазії дітей. 
    Застосовані на уроці освітні технології спрямовані на формування ключових компетентностей: 
    - спілкування іноземними мовами (вміння: читати і розуміти зміст текстів російською мовою); 
    - математична компетентність (вміння на основі спостережень формулювати визначення; представляти інформацію в різних формах (текст, схема); працювати за алгоритмом, створювати власні алгоритми дій; 
    - соціальна та громадянська компетентності (вміння: вести дискусію, діалог); 
    - обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури (вміння: використовувати мову, що вивчається як засіб пізнання національної та світової культури, як засіб культурного самовираження; дотримуватися норм мовного етикету; оцінювати твори мистецтва, ділитися своїми враженнями від них); 
    - екологічна грамотність та здоровий спосіб життя (вміння: сприймати і розуміти інформацію екологічної тематики). 
    Після перегляду відеоуроку здобувачі освіти навчились знаходити в реченні вставні слова та вирази, визначати їх значення, ставити розділові знаки при них, використовувати дані конструкції у своєму мовленні. Дидактичний матеріал сприяв вмінню семикласників ділитися своїми враженнями з дотриманням норм мовного етикету після віртуальної екскурсії в Музей води, розвитку діалогічного та монологічного мовлення учнів.
    Під час дистанційного навчання вчитель зарубіжної літератури КашперукІ.П. провела відеоурок з учнями 5 класу на тему: «Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії Вікторіанської доби». Протягом заняття п'ятикласники познайомилися із життям і творчістю письменника, історією створення повісті-казки «Аліса в Країні Див», дізналися про прототипа головної героїні твору, поглибили свої знання про зв'язок повісті та літературної казки, вивчили нове теоретико-літературознавче поняття «фантастика». Матеріал уроку та творчі завдання сприяли осмисленню здобувачами освіти важливості лідерських ініціатив, формуванню в них ключових і предметних компетентностей. 
    Урок, проведений у формі кроссенсу, розвивав логічне та критичне мислення, творчу уяву та фантазію дітей і викликав інтерес до творчості письменника.
Використання інформаційних ресурсів - запорука ефективності сучасного уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар